پادگان مالک اشتر اراک اعزامی های آبان 96

پادگان مالک اشتر اراک اعزامی های آبان 96

https://t.me/joinchat/CFYcNBApGqJyTpSdLf2Jtw

نظرات  (۶)

۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۵ کوشا ساعی
به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
سلام، چجور وارد گروه تلگرامی بشیم

سلام منم ابان اعزام مالک اشترم...بچه اراکم دوستان سوالی دارید در خدمتم
اگر خواستید این شمارمه تلگرام در خدمتم۰۹۱۸۹۵۶۱۷۳۲
سلام ۶۹روز نیروی انتظامی خدمت کردم بعد ازآموزشی تموم شد به یگان معرفی شدم فقط اونجا رفتم نصف روز تسویه کردم تمام .حالا بعد دانشگاه چهار سال دانشگاه طول کشید کارشناسی گرفتم مالک اشتر افتادم میخام بدونم چند وقت آموزشی دارم وبعد لباس به ما جدید میدن یانه .واینکه دوباره تقسیم میکنن یانه


سلام
من 19 دی 96 اعزام میشم پادگان مالک اشتر اراک.. ساکن اصفهانم
میخاستم بدونم چجور جایی هست؟ کسی هست که اعزامش با من باشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی